Monday, January 10, 2011

10.01.2011

I guess nothing lasts forever, so live it up, drink it down, laugh it off, avoid the bullshit, take chances & never have regrets, because at one point, everything you did, was exactly what you wanted.


hei kõigile, möödus päev lahedalt? tore, sest minul ei möödunud. Eile läksin pool 2 voodisse, aga uni tuli alles pool 7 hommikul. Saad aru, POOL 7. Kell 7 oli äratus, ärkasin ja läksin pesema, silmad olid punased nagu keevitajal. Tegin mingi kerge meigi ja panin kooliasjad kokku. Peale kooli läksime Iirise ja Janaga koos koju, jee jalad olid läbimärjad.. koguaeg vingusin, et väljas on külm, aga võiks olla pigem -15 kraadi külma kui selline kakane ilm. Koju jõudes polnud mul kedagi kodus. Läksin sõin natuke, läksin arvutisse ja siis umbes pool 4 tundsin, kuidas ei jõua üleval enam olla, sest ainult pool tundi olin saanud magada ju ja ronisin emme voodisse magama .. mm, vot see oli mõnus. Ärkasin kell 7 õhtul vist, sest KÄTUL oli üks häda, (ei kommenteeri) ja siis panin riidesse ning saime temaga kokku. Läksin tema juurde ja sain enda pisikeste tantsu video ja ka meie enda XT oma. jee, siis suutis üks parasiit mind msnis nii vihale ajada, et ma ei tea mis ma temaga teinud oleksin.. aga bloki sai ta siiski. Valekott selline. Ja nüüd siin ma olen ... kirjutan blogi ja mõtlen, et peaks veel midagi postitama. 
ütitan igapäev midagi kirjutada .. rõhutan sõna ÜRITAN! 


aga olge musid ;*

No comments:

Post a Comment