Monday, January 10, 2011

Tired of trying, Sick of crying, yeah i'm smiling but inside i'm dying!

Olete te pannud tähele, kuidas inimesed kõhelema hakkavad, kui sa neid pikalt vaatad ? Kas teate ,et inimesed lihtsalt muutuvad ülepäeva? Olete lihtsalt suure vihaga klaasi vastu maad visanud ja peale seda hüsteeriliselt naerma hakanud, kuni lõpuks pisarad tulevad? Olete kunagi tundnud midagi,mida te teate, et mitte kunagi enam tundma ei hakka? Olete tundnud ennast kõrvalise isikuna oma sõprade seltsis ? Olete bussijaamas kontserti andnud inimestele, keda seal ei ole olnud? Olete kunagi tundnud, et kõik on perfecktne ? Olete tundnud ,et tahaks lihtsalt kõik perse saata ning lihtsalt minema minna ? Olete kunagi mõelnud ,et kas see koht ,mis seal "Viru valge" reklaamis on tõesti olemas? Olete te kunagi mõelnud ,et fuck up kõik ja paneme pidu nii ,et järgmine päev ärkate kuskilt ,kus te mitte kunagi pole olnud ?



Me tülitseme parima sõbraga, me nutame, sest aeg lendab liiga kiirelt ning lõpuks kaotame kellegi, keda armastame. Nii et tee liiga palju fotosid, naera liiga palju ja armasta, nagu poleks kunagi haiget saanud, sest iga 60 sekundit pahurust on minut õnne, mida ei saa kunagi tagasi. Kahju, et inimene keda tundsid on nüüd tundmatu Su jaoks. Kõige raskem on kaotada sõbranna/sõber, kes teab Sinust rohkem kui keegi teine.. kahju et nii läks see kõik, kuid ära karda, et Su elu lõppeb, karda, et see ei algagi! 

Kahtlen, et Sina kellest ma seda räägin seda loed, aga siiski, ka mina suudan olla vastik ja õel, seega ära mitte loodagi, et mina Sinu juurde tagasi jooksen .. ma pole alati nii pehmeke. Mõtle sellele teinekord :)




Teate mis? Maailm on kõige ebaõiglasem koht kogu universiumis .. kas keegi on mõelnud, et tahaks minna elama veenusele, sest seal on soojem või tahaks minna hoopis neptuunile, sest seal on poole külmem? Ma tahaks minna kuule, sest seal on vahest külm, vahest soe ja näed maad hästi, näed kuidas inimesed saavad haiget ja taluvad ebaõiglust. Vähemalt siis ma taipaksin, et mina ei ole ainuke kes seda tundnud on. Öeldakse, et kui naerad naeravad Sinuga koos kõik, aga kui nutad, siis nutad üksi ja nii ongi. See on fakt, mida ei muuda keegi ega miski. :)

No comments:

Post a Comment