Tuesday, January 11, 2011

Võta rahulikult ja ma kuuletun, karju, ja ma teen sõja!

Ahoi.. tibuud. Koolist ma ei hakka juttu tegemagi, mõttetu teema. Enivei, hea uudis on see, et homme jääb ära laulukoor, wee.. aga ainult sellest on kahju, et maritaga ei saagi tervelt tund aega klatšida, see-eest aga järgmine nädal topelt laks. Jupi tegi mulle komplimendi  täna "See on nagu ülihästi kui blondiin meid mõistab" ... vot see oli häää tunne :d seeselleks. koolist jõudsin koju ja siis läksin emme-issiga poodidesse ja pärast seda jälle koju. Siis läksin magama, küsid et miks? sest uni oli, rumaluke. magasin mingi 7ni kui issi ajas üles, et on vaja poodi minna. Läksime kätsiga poodi jee, maxima.. siis kõndisime, klatšisime, naersime ja rääkisime. Tulin koju ja tegin küpsisetorti, sest issil on homme sünnipäev! Tahad ka kooki? Küsi julgelt, ma pole kade. Ja muidugi nüüd siin ma olen, kirjutan jälle blogi ja passin netis .. muidugi vahepeal lohutan ühte armast poissi ka.
musid teile ;*

No comments:

Post a Comment