Saturday, January 15, 2011

cry me a fucking river, bitch ´

tsau jälle, nüüd ma pole pmst 4 päeva mitte midagi kirjutan ja nüüd kirjutan taas. :) 

12.01.2010 oli issi sünnipäev,  käisin koolis, peale kooli koju, koristasin ja tegin süüa ja tulid külalised. Sain kätuga kokku ja siis läksime kristeli juurde, pärast kätu juurde ja koju. kodus käis ilge möll, isegi 1-2 aastased diskopepud tantsisid ja mina olin DJ. lahee kas pole ?:)
13.01.2010 kooli ma ei jõudnud tänu issi süntarile. magasin pool päeva maha, sain lauraga kokku ja leppisime ära temaga. ma olen küll nõrk, et ei suuda olla kaua kellegiga tülis, aga ka mõnesmõttes tugev, sest andestamine on ju tugevate omadus. seega jalutasime ja käisime tema juures koos PÄTUGA (minu nähtamatu sõber). ja siis läksin koju ja õhtul eee ... ma ei mäleta mis tegin, välja  läksin vist. okeivahet pole.
14.01.2010 käisin koolis, 7-st tunnist 2-s, andekas eks. mina, jupi, joel ja sandra olime niisama koolispeal, väljas v siis puhvetis, meil on targemat alati teha kui õppida. yearight. ja siis läksime sandraga sandra juurde ja rääkisime elust. kuradi mõnus oli tegelikult. aga siis läksin koju ja hakkasin suht kohe sättima ja siis laura süntarile. jeeee, so fun! fckyea kui huvitav elu mul on :)
15.01.2010 jou, ärkasin, tulin netti, sõin, sättisin, ootan emme kõnet kuna ta mulle järele tuleb ja poodi minuga läheb, fakk nah ja siis niisama netis passin ja teeen petsiga hetkel veebi. joupets. siis mõtlesin nüüd kirjutada GERDAST, kas teil on kunagi olnud nii, et reidis keegi Sind kommenteerib, küsib msni ja kui temaga rääkima hakata siis ta on täpselt nagu Sinu teisik? ei ole? minul igatahes on. ta mõistab mind ja minu muresid, ta lohutab ja annab nõu, ta teab läbi neti, milline ma tegelikult olen ja ta tunneb mind paremini kui keegi mu lähedane inimene. igaljuhul ma võin nüüd juba öelda, missest et me oleme ainult 2-3 nädalat suhtlend temaga, et ma armastan teda! ja seda ei muuda mittemiski. :) 


okei, õhtul tuleb juttu juurde. :)

No comments:

Post a Comment